Död!!

Nu är jag hemma igen efter en natt i Askim.. Jättetrött, rättare sagt helt död!!
Nu tänkte jag ta och lägga mig i soffan och se en bra film :)

Jag skulle träffa Malin idag men hon sov hos Carro inatt så får se hur det blir med det.. Hoppas hon ringer sen, det skulle vara kul med lite sällskap nu när jag är ensam hemma inatt med min storbror Mattias. Haha jag skulle kunna ringa hit någon annan men det orkar jag inte.. Haha..

Mamma och pappa, Annelie och Gunilla ska på Madonna idag.. I regnet hehe, nej nu ska jag inte vara sån. Det blir säkert uppehåll lite senare..

Igår var det jätteroligt på Model Lab.. Det är en sak jag tycker alla borde göra någon gång..

Aja nu ska jag slänga mig i soffan och kolla film :D :D

Kommentarer
Postat av: Pao

Trodde jag skulle få följa med på det :)

2009-08-16 @ 00:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0