Doppresent!!

Idag gick jag upp tidigt för att åka in till stan och möta mamma.. Jag kom in till stan runt 11.15 någonting, då gick vi och kollade efter en doppresent till Oscar. Som jag tidigare har nämnt så döps han på lördag :)

Vi gick in i Gunillas träleksaker och köpte presenten till honom.. Jag kommer inte nämna vad det är eftersom att jag vet att släkten läser min blogg ;) men jag kan säga att den var riktigt sööt :D

Sen så gick vi till något ställe som jag inte kommer ihåg namnet på och åt :) Jättegott :)

Efter det så gick vi och letade efter ett nytt örhänge till mig eftersom jag tappade det påväg in till Göteborg :( Vi hittade inget bra eftersom jag bara behöver ett örhänge.. Alla var så sjukt stora och det funkar ju inte eftersom det är tragus jag ska ha det till..



Jag har INTE en ring där som på bilden!!


Aja nu ska jag ta det lungt..
Det blir att gå upp tidit imorgon med och passa Malins söta hund Wakka Wakka :D:D


Puss

Kommentarer
Postat av: MISSEXTRA

Haft en bra dag?:)

2009-08-16 @ 22:13:03
URL: http://missextra.se
Postat av: Emelie

Jadå det var mysigt och så.. :)

2009-08-20 @ 12:32:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0