Duktig flicka!!

Nu har det gått en vecka och en dag sen jag började springa igen .. Jag har sprungit exakt varje dag sen dess  :D Riktigt stolt faktiskt ;) Hahaha

iaf idag är det fredag.. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra ikväll än. Men nu ska jag iallafall åka med storebror och hämta faster Annelie haha va fult det lät men men vi ska kolla på en ny mobil till henne.. Sen hoppas jag att jag kan träffa Malin en stund :)



Just de jag måste bara berätta att jag fick jobbet vilket jag är väldigt glad över :D Börjar den 8 september :D:D

Plus att jag längtar så sjukt mycket till Hurghada nu.. Hoppas tiden går fort :)
Jag vill vara i värmen och bara ta det lungt och bli brun :D

Det bästa är att vi har höstlov veckan innan så jag kommer vara ledig ännu längre ;D


LOVE ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0