Värmen är på väg tillbaka !!

Nu sitter jag här igen och har precis ätit varm macka med mammi :D Gott!!

Imorse åkte jag och min mamma in till Partille för att fixa ett mycket efterlängtat fritidskort till mig.. Det är alltid skönt att ha.. Man kan åka vart man vill exakt när man vill och slippa tänka på att man alltid måste ha pengar eller tågkort med pengar på med sig och framför allt slippa oroa sig för nattaxan som jag alltid gör.. En stor lättnad ;)

Vi köpte även två kuddar till min säng.. Två STORA avlånga kuddar som jag ska ha längst ut på sängen så att mina andra kuddar slipper ramla ner.

Jag måste bara säga att jag verkligen skulle behöva en ny kamera nu nu och NU!.. Jag kan ladda min en hel dag + natt och precis när man sätter på den så varnar den för lågt batteri och sen dör den..
Det är då man verkligen skulle behöva en ny... Det är därför jag inte lägger upp bilder i varje inlägg för jag har inget att ta bilder med förutom en sjit dålig mobilkamera...
Och inatt drömde jag att mamma kom upp och väckte mig och sa att hon precis hade varit och köpt en ny kamera till mig.. Men men det var inget mer än en dröm :(

Hursomhelst
Ikväll ska jag träffa Malin. Eftersom hon har varit och campat så har jag inte träffat henne på ett tag.. Men ikväll blir det film som alltid, pankakor, övernattning och mycket tjejsnack :D

One more thing.. Värmen kommer tillbaka hit tomorrow :D:D Och ska vara fint väder hela veckan :D Men om man kollar ut nu så vet jag inte vad jag ska tro om allt som sägs men man kan ju alltid hoppas.

Over and out!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0