Saturday and sunday!!

Nu är det söndag igen, jag kom precis hem från Paulina / Julia och Filippa.. <3

Igår skulle jag och Paulina träffas i stan för att ta en fika men så blev det inte nej.. Jag skulle ta tåget som gick 20.26 så blir det inställt på grund av något fel så jag får sitta där och vänta i en timma på nästa tåg som skulle komma 21.26 men det var självklart försenat.. Jag och Paulina skulle ta bussen från allum (partille) kvart i tio men den missar vi så Paulina får springa till tågstationen istället..

När vi äntligen var inne i stan så ringer Jonas och vill att vi ska komma på fest.. Vi skiter i fikan och drar dit istället.. Det var en kille som går int på lerums gymnasium som hade festen.. Träffade lite folk där som jag inte sett på länge, det var kul.. Men det var inte alls kul på själva festen eftersom vi inte alls hade tänkt dra på fest så blev allt fel så vi stack in till stan igen för att åka hem men där möter vi upp Alise :)

Vi skulle ta en fika men när vi kom in till ett café så ångrade vi oss och ville till Mc Donalds istället haha, tjockisar.. Där inne var det en kille som fick ett utbrott.. Han anklagade oss att vi hade kastat någonting på honon vilket vi inte gjort.. Hans kompisar sa åt honom att lugna ner sig men det skulle han inte han skulle ju bara få ett prick i registret om han misshandlade oss så det var lungt enligt honom.. Haha vilka patetiska idioter det finns,.

Sen går vi mot centralen så var det en tant som kastade en öl burk på en tjej som gick med sina kompisar.. Jag fattar inte vad som har hänt med vårat land :S Men men vi tog 02.17 tåget hem, jag och Paulina hoppade av i Partille (jag skulle sova hos henne) medans Alise åkte vidare till Jonsered..

Vid Partille tågstation så mötte vi Christoffer och Linus igen.. Dom var på samma fest som oss.. Haha någon hade tagit Christoffers skor :S Som sagt, vad har hänt med vårat land.. Ofta men går och bara dom här skorna vill jag ha och så tar man dom :S .. Ååå vad jag hatar tattare.. Själv blev jag av med min mobil i höstas... Varför ta andras saker när man kan köpa egna ?


Aja nu ska jag inte skriva mer om de.. Jag skulle ta 14.54 tåget hem men det gick inte så jag fick sitta där och vänta till 15.24 tåget kom.. När jag äntligen kom fram till Lerum så gick jag hem till Julia och Filippa och snackade med dom lite, Josse va där med.. Det var kul att träffa er alla <3 Sen bar det av att åka hem.. Där jag nu sitter framför datan, sjukt ont i huvet...

Här får ni en bild på Fredrik Christoffer och Linus. (Den är är från skolavslutningen men det är skitsamma)




Och Malin kom hem nu!!..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0