McDonald's

Gårdagen blev inte alls som jag tänkt mig, men det finns inget att göra åt det nu..

Det blev en mysig söndags kväll ensam med min storebror iallafall. Han lämnade alla vid Ullevi, sen åkte vi och köpte thaimat.. Hem satte sig framför TV:n och kolla på The City samtidigt som vi mumsade i oss våran thaimat :)

Sen lite senare så skulle vi åka till Gottland i Partille och köpa lite godis inför kvällen men det var stängt så det fick bli Ica Maxi istället.. Vi köpte två tablettaskar var och ett paket ballerina Choko haha..



Hem kolla på en film som jag inte kommer ihåg vad den heter nu bara för det.. Men bra var den iallafall :)

Vi hann inte göra så mycket mer för sen ringde pappa och sa att vi skulle komma och hämta dom vid Ullevi..

Idag har jag inte gjort någonting faktiskt, kollade på en doppresent till Oscar dom döps på lördag.. En Oscar Marcus Olsson blir det :)

Just de, på fredag ska jag på jobbintervjuMcDonald's i Partille.. Jag är glad men ändå lite nervös hehe :P Förhoppningsvis går det bra :)
Wish me good luck!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jättefin blogg, bra är den också.. Kommer fortsätta läsa den :D

2009-08-11 @ 14:38:24
Postat av: Emelie

Jag får svara på kommentarerna här för det går ingen annanstans :P Tack så jättemkt :) roligt att du gillar den :)

2009-08-12 @ 23:48:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0