Ut och njut av vädret!!

God morgon sunshine, eller god eftermiddag kanske man ska säga!

Klockan är nu 14.00 och jag ska snart gå ut och sola lite..

Solen skiner och allt är bara underbart.. Det är jättevarmt och skönt ute, synd att det inte kunde vara sånt här väder hela sommaren.. Men det är som det är.. Det finns inget dåligt väder bara dåliga kläder..

Jag kan inte precis påstå att jag håller med om det men man måste tänka possetivt.. Nu är det i alla fall varmt och skönt, då ska man inte klaga..

Som sagt snart ska jag snart gå ut och sola lite igen, sen är det dags att hoppa in i duschen, fixa sig och så för att senare åka och hämta min faster..
Antingen åker jag och min bror Mattias hem till henne och stannar till imorgon eller så kommer hon hit.. Får se hur det blir..

Hursomhelt
Imorgon blir det först Model Lab med Malin :D Det ska faktiskt bli roligt.. Sen ska vi ut, får se vart vi hamnar men ut ska vi i alla fall :D Vi blir sminkade och allt ju, då kan man inte precis åka hem efter det.. Eller det är klart att man kan men det är roligare att gå ut efteråt, tycker jag iallafall..


LOVE, e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0