Gone, gone and gone!!

Klockan är nu drygt 18.00 och jag inte riktigt vaknat än :O Eller jo det är klart att jag har men inte mitt huvud.. Jag är helt borta.. Men va ska man göra, får bli att ta det lungt idag då.. Skulle egentligen till havet men så blev det inte..

Övningskörde till Lerum station förut :D Jag, mamma och pappa köpte skor sen hem igen :D Är jag inte duktig? Har varit ute på motorvägen och allt ju..
 
Det är skönt att rädslan är över, tycker bara att det är roligt att köra nu :D Skulle kunna köra hela tiden känns det som.. Men bara om det går bra haha.

Igår (onsdag) åkte jag in till Centralen och mötte Malin, Daniel och Pawel. Vi åkte till deras kontor vid Domkyrkan så dom kunde avsluta sina jobb..

När dom hade gjort det, åkte jag och Malin vidare mot Östra för att hämta hennes jacka hos Fanny som inte var hemma så vi åkte till Vallhammra och mötte Carro och hennes kompis Louise istället så Malin kunde få sina pengar och så.. Sen efter ett tag så mötte vi Rebin och Bashar en snabbis. Sen var det dags att åka hem, vi tog 21.24 tåget.. Det var nog det som hände skulle jag tro.. Jo Jag tappade min navelpiercing igår :( Shit happens ..

I tisdags hände det väll ungefär samma saker som igår. Åkte in till Domkyrkan för att möta dom.. Tog en tripp till Östra Sjukhuset, hjälpte en gammal man till akuten, åkte lite rullstol och så ;D Sen vidare till Partille för att träffa Kristin sen hem igen..  Jo vi gjorde pannkakor också.. Ca 30 stycken kanske ?.. Som Malin skulle ta med sig till sitt jobb dagen efter, alltså till på onsdag. Dom var till henne, Jonas, Daniel och Pawel.. Jobbigt var det iallafall..

Bilden är på pannkakssmeten..



Mycket  smet?
Svar: JAA!!

Aja nu ska jag äta ananas Mums !!

/ Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0