Resan är bokad och klar!!

Oj oj oj va längesen det var jag skrev här nu...
Dåligt av mig haha..

Igår gick jag och Mattias ut och plockade kantareller eftersom han hade gått där och sett massa :D Vi fick en hel påse full..

Jag gjorde precis kantarellsås till oss medans Mattias fick göra det andra.. Det vill säga någonting som jag aldrig har ätit innan men gott var det :D 



Dopet var bra, eller säger man så?
Iallafall, det var roligt att träffa hela tjocka släkten :)
Oscar Marcus Olsson fick mycket fina doppresenter plus en massa annat :)

Hursomhelst.
I helgen bokade vi äntligen den efterlängtade resan :)
Okej det är långt tid kvar innan vi ska åka, men ändå.. När jag säger vi så menar jag: mamma, pappa och jag såklart :D Det är skönt att veta att den är bokad och klar.. Annars känns det alltid som att man inte kommer komma iväg någonstans..

Det jag längtar mest efter nu är att få hem katalogen,. Kolla igenom hela den och beställa en ny god parfym till exempel och massa annat :)
Sen är det ju flygplatsen, det är så himla mysigt att lämna ifrån sig väskorna, gå igenom alla tullar och sen kolla i affärerna och sist men inte minst sätta sig på planet.. Det är en sååån härlig känsla..

Aja..
Den 3 November drar vi.. Längtar redan till att få slippa regnet, komma till värmen och bli brun sen komma hem till (i mina drömmar) en stad täckt av snö.. :D:D
I vilket fall som helst så ska det bli jättehärligt att komma bort från Sverige lite :D:D

Just de, jag glömde nämna vart det är vi ska åka.. Det är Egypten vi ska till, Hurghada om man ska vara exakt..



Ser det inte underbart ut? Jag vill åka nu, nu och NU!!



En sak till..
IDag är det tisdag, på torsdag börjar skolan.. Det är alltså bara idag och imorgon man kan slappa och verkligen ta det lungt.. Sen kommer allvarlet, igen..
Det ska iallafall bli kul att träffa alla :D

Love, e

Kommentarer
Postat av: fredrika

det ska bli kulatt träffa dig emelie!! :D

2009-08-19 @ 11:05:03
URL: http://fredrikal.blogg.se/
Postat av: Emelie

Det var kul att träffa dig Fredrika!! :D:D

2009-08-20 @ 12:31:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0