Andra advent

Mysigt..

Var i alingsås en sväng med hela familjen förut, köpte juklapp till annelie :) Köpte även ett par nya lackleggins till mig med tanke på att mina andra inte längre är lackleggins utan mer nylon aktiga..... Dåligt att dom blir så slitna!!

Men men jag hittade även ett par andra sjukt fina leggins från diesel men köpte dom inte eftersom dom inte fanns i min storlek och jag var osäker tack vare priset men nej nej inte längre. Imorgon ska jag åka in till stan och köpa dom.. Man måste ju få unna sig något fint nu när man har pengar :)

Nu, ska jag spendera resten utav dagen i mitt rum och plugga till ekonomi provet imorgon :/ men vad gör man inte för ett bra betyg..

bye from now.
e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0