Dagens inköp!!

Fan va jag är dålig på att skirva här.....
Inte bra av mig..

Iallafall, sov hos sara natten till idag, komma film och hade mys. Vi skulle dygna... Undra hur det gick ;) eller aa det gick helt okej för mig men inte för sara haha :D

Men men,
åkte hem efter skolan, bestämde mig för att åka tillbaka till lerum för att färga mitt hår men det fanns ingen tid ledig tyvärr... Åkte till allum istället med tanke på att jag var i nöd.. Behövde ett par skor, det var viktigt haha.. Hittade ett par från scorett som jag ÄLSKAR!!! Och gissa vad ;) jag köpte dom :D

SKORNA!!



Skulle även kolla julklappar men det hann jag inte med tanke på att jag var skit trött och bara ville hem och det var tio minuter kvar till tåget gick..

Nu sitter jag bara här och gör ingenting hehe..



Denna veckan har jag äver köpt
ett rosa pannband - cubus
julklapp till pappa (måste dock byta den tyvärr...) - åhlens
diadem - hm

Sen kan jag inte komma på något mer..
Eller jo, jag köpte lite smink och ett lip balm imorse :)

Som sagt, bilder kommer när jag har några :D


Glöm INTE idol ikväll, nu när det bara finns 3 kvar!!
Tove, Kalle och Erik



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0