Fredrika & Emelie

Är två bra tjejer på 17 bast..

Jaa, det är så det ligger till. Vi hade en idrottslektion idag (handboll) vi var bra som faaan :D haha skojja men grymma var vi iallafall..

Ni anar inte hur tråkigt jag har det... Vill bara att paradise hotel ska börja så man ka mysa ner sig framför tv med en mysig filt och ett väldigt mycket för bra tv-program.

Just nu sitter jag här och lyssnar på jullåtar haha, vill ha snö nu nu nu!!
Så mysigt!!

Just de ja, jag har fått en sååå fin väska utav min kära pappa <3



Nej men nu ska jag försöka hitta minadrömleggins från diesel så jag kan beställa dom till bara mig (A)

Visst är dom fina?


Talk too you later!!
e

Kommentarer
Postat av: fredrika

det gjorde vi bra emelie boy :)

handbollsbrudzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

2009-12-08 @ 16:43:10
URL: http://fredrikal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0