SLUTA NU !!

Okej jag måste sluta....

Jag har redan tappat alla mina läsare, kan inte bara skita i att skriva och tro att jag kommer ha kvar besökare ändå...



Nu ska jag iallafall berätta lite för er om min vecka som varit.

Kan börja med att säga att det är första december och julkalendern börjar :) Missade den imorse så får se den senare istället....


Fick mina pengar i ondags, för en vecka sen alltså.
Åkte direkt in till partille, köpte lite saker på Willys, även ett hundrakort som alltid är bra att ha i plånboken..

Torsdag: skolan, sen åkte jag in till stan med Sara och Lisa. Köpte en pälsjacka som jag ÄLSKAR!!
Lite senare gick jag på bio med mammi, pappi och faster :) mys, vi såg flickan som lekte med elden.

Fredag: Malin flyttade till Grekland :( Åkte med henne till Landvetter... Sa hejdå.. :( Men vi kommer ses snart, hon kommer hem över jul och så ska jag åka till henne :D

Lördag: Jobbade, sen kommer jag inte ihåg mer haha.

Söndag: hem till min faster, träffa henne och min kusin med barn. Åt jättegod mat och hade almänt mys bara..

Måndag: Skolan, hade håltimma, drog till allum med Veronica, Sara och Lisa. Hittade en snygging kjol och linne som jag tänkte ha den 11/12 när tjejorna ska hem till Veronica men nej nej så blir det inte!! Jag och Lisa åkte tillbaka till skolan lite senare för att gå på våra iv-val, webdesign. Just de ja, jag köpte ju ett par svarta pälsvantar :) Jättemysiga nu när det börjar bli kallt!!..

Tisdag: Är det idag, drog till allum en snabbis efter skolan, köpte INGENTING.. Haha inte sådär jättekul precis.. Men men, nu har jag precis försökt plugga en stund men det går inte bra!!

BILDER PÅ INKÖPEN FÅR NI SNART, NÅGONGÅNG I DETTA LIV BLIR DET NOG IALLAFALL!!


föresten, det va skitkallt idag för er som inte redan visste de, men som tur är har jag min mysiga pälsjacka :D


Nej nu ska jag se första avsnittet av julkalendern med pappa :D

Pusspuss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0