Ullared

Gick precis på tv :D
TUR kanske man ska säga att det var inspelat i lördags med tanke på att jag var där i söndags... Hade inte varit kul att hamna på tv!!

Jag kom iallafall hem med en hel del efter en mysig dag på ullared med familjen <3
Blandannat :
Foundation (Loreal, som jag alltid har fast till så sjukt mycket bättre pris)
Läppstift (Lancome, pink brown hette det. Sjukt nice :D)
Läppenna
Rouge gånger 2 (brun och rosa med glitter <3)
Eyeliner
Leopard halsduk
Tyg / jeansleggins
Nagelfilar
Hårnålar
Hårspray (extra strong, behövs till mitt affro hår!! )
Lite smått som man alltid behöver :D¨

Plus att jag säkert glömt en jävla massa tyckte jag kom hem med miljoner saker igår :D


IMORGON HAR JAG REDOVISNING OCH PROV!! :(

ÖNSKA MIG LYCKA TILL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0