Drag Me To Hell

Nu va det ett tag sen jag skrev här, det ska de bli ändring på.. Jag pratade precis med en tjej ifrån Model Lab, hon frågade om jag hade lust att komma dit och bli fotograferad den 8:onde augusti, ja får ta med mig max fyra stycken kompisar som också kommer bli fotograferade då. Jag tackade självklart ja så aa den 8:onde augusti klockan 6 ska jag dit och bli sminkad och sen fotograferad, det ska bli lite kul faktiskt. Jag ska ta med mig Malin dit den saken är säker, sen vet jag inte vilka mer som får följa med ;) Hon måste kunna då annars dör jag.. Iaf, igår var jag på bio med Malin och två killar ifrån hennes jobb. Vi såg på Drag Me To Hell, den va inte alls bra, okej den va läskig ibland men det va en helt sjuk film... Sen tog vi 00.17 tåget hem till Malin för att sova där..

Nu ska jag snart ner till Lindex och köpa en ny mascara.. Vilket jag verkligen behöver..

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0