Ny blogg, ny start och en ny emelie

Idag bestämde jag mig för att skaffa en helt ny blogg. Den gamla bloggen är inte borta men jag kommer inte uppdatera något mer inlägg eller något liknande på den längre. Nu är det denna bloggen som gäller. Jag kände att den andra var för ful och helt onödig att ens lägga ner tid på. 

Nu sitter jag hemma hos Malin som går omkring och letar efter kläder till imorgon. Hon har fått ett jobb som tele2 försäljare, face to face you know. Hon måste ha kontorskläder varje dag vilket hon inte har. Aja nu ska jag inte sitta här och skriva ett långt inlägg om det.

Vi ska snart gå och sova, eller jag i alla fall.. Malin ligger redan i sängen, hon ska upp vid sex imorgon för att åka till sitt jobb. Jobbigt värre, själv ska jag ligga kvar i sängen och sova tills jag vaknar av mig själv..

Idag har jag inte alls gjort mycket. Sov hemma hos malin natten till idag, vaknade i hennes säng.. Gick ut med Wakka Wakka efter ett tag och sen gick jag hem till mig. Tänkte åka hem till min kusin och hälsa på men han var på liseberg så det blev inte av. Jag ska åka hem till dom imorgon istället.
Runt tre tiden åkte jag ner till affären för att hämta Malin, vi skulle handla lite gott till ikväll men ingen av oss viste hur mycket pengar vi hade på kortet så vi åkte till lerum för att göra ett kontouttag eftersom det inte fanns några minneslappar kvar i icas bankomat. Men vi kom inte riktigt till centrum utan vi stannade på servett istället för att se vad som fanns där inne. Vi chansade på att jag skulle ha pengar till en stor cola vilket jag hade. Köpte den, josefin satt i kassan som jag gick till. Kul att träffa någon man känner inne i en affär. Sen åkte jag och Malin till Lidl eftersom hon aldrig hade varit inne i någon sån affär i hela hennes liv, köpte en chipspåse och dipp.. Haha inget av de har vi ätit idag men colan är slut. Vi lagade även jättegod mat idag, mums. Det var makaroner, sallad och morotsbiffar. Det va verkligen jättegott :D

Hursomhelst
Nu ska jag gå in och göra malin sälskap, kan ju inte sitta framför datan när jag är med henne.. ;)

LOVE, e ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0