My week

Hello everybody!

Nu sitter jag här hemma och lyssnar på Beyonce - Sweet Dreams, riktigt bra låt faktiskt :) Jag var i Borås med mamma, pappa och Annelie föut :) Shoppade lite och så, jag köpte ett par svarta pumps och en gul piké.. Stolt, jag köpte även strumpor.. Haha jätte intressant ;) För övrigt denna veckan så har jag köpt en ny foundation, mascara och ett par leopard gummistövlar :)..

Igår (torsdag) träffade jag Malin på kvällen, sen sov jag där. Vi såg på Heartbreak Hotel, den filmen är så rolig.. Skrattar hela tiden. Sen gjorde vi inte så mycket mer. Just de, igår åkte jag till Lerum med familjen för att fixa lite saker så det blev att jag stack in till skoaffären Eurosko en snabbis.. Där inne finns det ett par skor som är såååå fina.. Det är ett par ljusrosa pumps, men självklart så finns dom inte i min storlek men men.. Nu har jag ett par svarta iallafall.

Och i onsdags var jag och hälsade på min faster Carina, hennes kille Terje och hans son Daniel i Stocken.. För er som inte vet var det ligger så är det ute på Orust. Det va kul att träffa er, vädret var ju inte precis det bästa med vad ska man göra åt saken..  Vi spelade kub och lite sånt.. Gick ut till deras båt och kollade, senare grillade vi korv.. Det va mysigt.. Åkte hem runt 23.00.. Sen vet jag inte riktigt vad jag har gjort mer..

Men nu ska jag in på facebook och kolla lite ;)

PEACE!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0