Read and enjoy..

Idag vaknade jag upp hos Malin runt halv sex.. Hon skulle åka och jobba och vad tror ni jag gör  jo det är inte precis så att jag går hem och fortsätter min somn hemma utan istället somnar jag om och vaknar runt nio, helt ensam.. Sjukt pinsamt... Då går jag upp och springer hem men tror ni inte att jag mötenrnågon påvägen? Jo självklart ska jag möta Malins mamma Marie-Louise som frågar mig om jag har sovit klart nu och skrattar lite smått.. Det va så pinsamt så jag ville inget annat än att dö just den  stunden..
Aja när jag kom hem så duschade jag för att sen åka till floda, hem till min kusin Marcus och passa hans barn William och Alexander.. Jag träffade även deras tredje och sista son Oscar som är fyra månader och hur söt som helt så det fick bli att passa honom lite då och då vilket jag verkligen inte tackade nej till :D.. Jag kom dit runt halv tolv och stannade till åtta någonting då mamma, pappa och Annelie kom för att hämta mig och naturligtvis för att fika lite också.. Det tackar man inte nej till. Speciellt inte daimtårta och jordgubbssaft . MUMS!

Nu sitter jag här hemma och väntar på att Malin ska komma hem.. Jag ska gå hem till henne vid elva, kommer förmodligen sova där inatt, vilket jag gör alla andra nätter också :) Eftersom vi var duktiga och inte åt våra chips och dipp som vi köpte igår så kommer det säkert bli så att vi tar dom och sätter oss framför tvn ikväll, men det är mys. Fanny kommer också att vara med och tjocka sig idag :D

Nu ska jag passa på att ladda upp en jättebra låt men tyvärr så är det sjukt svårt att hitta den med den riktiga videon men det gör inget för den är jättedålig ändå..
 


Lyssna och njut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0