Bad girl!!

Eller inte, jag har precis skrivit klart min redovisning som vi har i presentationstekniken.. 
4 veckor innan den ska vara klar hehe, men det är bra för då har jag tid på mig att göra den grymmis :D

Gissa tre gånger vad jag ska redovisa om :) Haha, nej jag tänker inte vara så snäll och avslöja det ;)

Lite tråkigt bara att jag ska redovisa inför hela klassen den veckan jag kommer hem från Egypten, när alla har redovisat under tiden jag är borta..
Alla hör min redovisning men jag hör ingen annans :( Men men vad gör man inte för en solresa :D

Iallafall jag är bajs glad för jag, Karin och the gäng ska åka ner till Tandådalen under nyårsvecka, eller det kanske är upp.. Skitsamma det kommer bli sjukt kul :D
Vara där under nyår och så.. Hur mysigt som helst!!
Tänk er mig Emelie Annelie Bernhardsson på ett par skidor hahah undra hur det ska sluta.
Har aldrig stått på ett par skidor om ni undrar.. Eller jo men bara i en backe där man får ta i med stavarna för att få fart så man kommer ner för backen..
Men men, jag kanske får ta med en pulka för säkerhetens skull.

Vi drar till fjällen fest hela kvällen, ute och glider med snowboard och skidor ;) Typ så jaa!!!

OBSERVERA RUMPAN I BÖRJAN!!!!!


Kommentarer
Postat av: Din favorit - Karin Margareta Lüppert xD

Kommer bli hur grymt som helst :D

Och du kommer antagligen rulla ner för alla backar mohahahhahahah.

Skoja kommer säkert lösa sig (Y) <3

2009-10-14 @ 19:48:03
Postat av: Emelie

Hahah, det kommer bli bajs bra :D

Jag komer typ göra det de är det som är det roliga ;)

<3

2009-10-15 @ 21:21:40
URL: http://emeliebernhardsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0