Fredag

Nu är det fredag, igen.
Jag har inte skrivit här på ett tag som ni förmodligen vet. Jag har inte varit hemma så mycket nu det senaste, har spenderat den mesta delen av mitt lov på jobbet.. Sen i onsdags åkte jag hem till min faste Annelie och stannade till idag.
Igår var vi på hennes gratifikationsmiddag :) Det var roligt, åt god mat sen fick hon ett jättefint guldhalsband som hon senare gav till mig.. Tack så jättemycket :D

SÅHÄR SÅG JAG UT PÅ MIDDAGEN + ett par lårhöga stövlar!

Bilden är inte den finaste precis men då ser ni på ett ungefär.
Lockigt uppsatt hår hade jag för första gången i mitt liv..



Idag har jag jobbat, som alla andra dagar hehe.. Men det är pengar så det räcker och blir över :D

Nu ska jag snart sätta mig framför TV:n och se vem som åker ut i idol idag.. Hoppas det blir Reza, Eddie eller Calle.. Jag tycker verkligen inte att dom är bra så dom kan sticka nu.. Hejdå :)
Rabih är BÄST !!

Jag måste snart börja packa..
Imorgon, halloween : jobb i 6,5 låååånga timmar, sen utgång
Söndag: Don't know, blir väll packa då och träffa Malin som kommer hem från Grekland :D..
Måndag : Skola
Tisdag : Bye bye Sweden :D!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0