Ge det en chans!!

Jag tog ett litet break från bloggen för ett tag sen men nej inte nu längre..
Nu är jag på gång igen, eller ska iallafall ge det en chans.

Idag är det söndag, dagen började så långt ifrån bra den kunde. Jag vaknar upp helt själv hemma en timma innan mitt tåg till jobbet skulle gå.. Fick slänga mig upp ur sängen och fixa i ordning mig.. Fem minuter innan jag ska åka kommer mamma m.m. hem så det blev att hoppa in i bilen med en gång.. När jag äntligen är vid tågstationen så kollar jag på tågskylten och ser att det inte går något tåg..
Jag ringde till jobbet och sa att jag kommer bli lite sen på grund av bla bla bla... Men inte nog ned det, det började ösregna så jag bestämde mig för att ta bussen istället för att gå till McDonald's i Partille där jag jobbar.

I allum möter jag Tove som också jobbar där :) Efter en lång väntan på en buss som aldrig kom ringde Tove till västtrafik och frågade varför inte bussen kommit, men hon fick inget svar.. Vi börjar gå mot McDonald's för att inte komma alltför sent.... När vi äntligen var framme så var klockan 13.10 och jag skulle börja 12.45.... Inte alls bra men vad gör man åt saken?

När jag kom hem från jobbet år jag en god middag med familjen + faster Annelie.. Sen blev det kladdkaksbakning och tv...

Det är väll ungefär såhär hela min helg har sett ut bara att jag har fått skuts varje dag till jobbet förutom idag och att jag har träffat Malin med :) Like always.. Men inte idag för nu är *Emanuel här.. Hehe

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0