handbollhandbollhandboll

Idag spelade Sverige handbollsmatch mot ? Hmm kommer inte ihåg..
Kunde inte kolla på den så det fick bli datorn istället, blev bara ledsen av att se matchen..

Ååå vad jag saknar handbollen.. Men det versta utav allt är att jag inte kan börja igen :/ Har tappat allt och då menar jag verkligen ALLT..

Förlåt att jag är som jag är men det är som det är just nu..
Imorgon får jag tillbaka mitt reklam och information prov, frågan är om jag ens vill ha tillbaka det.. Aja, jag får väll se hur det går..

Måste bara säga att min morfar är bäst ♥
Här är en bild på oss när jag var liten!!
Jättesuddig bild jag vet, men morfars lilla påskkärring ;)


Kommentarer
Postat av: Amanda köster

Handboll är bäst, och jag tycker du kan börja endå.. man kan jobba ikapp allt!

2009-10-27 @ 11:26:35
URL: http://amandakster.blogspot.com
Postat av: Anonym

Eller hur! men man blir inte så taggad på att börja om på nytt när man ser hur duktiga alla har blivit :/

2009-10-30 @ 22:31:41
URL: http://emeliebernhardsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0