Helgen hos bästa kusin =)!

Kom hem för en stund sen, har sovit hos min kusin Marika med familj.
Johan hämtade mig i Partille, åkte till dagiset och hämtade lillen sen var det dags att åka hem och träffa Marika :) Åt gott och lite senare blev det idol.
Jättemysigt var det!!
Nu är jag helt slut och tänkte snart hoppa in i duschen och sen bums i säng haha..

Imorgon ska jag jobba igen...
Aja, det blir väll vad man gör det till. I vilket fall som helst så är det alltid skönt att känna att man har lite pengar..
En bild på lilla Elly, eller man kanske inte ska säga lilla längre.. Hon växer jättesnabbt..
Riktigt söt är hon iallafall, och hur go som helst!! ♥
(Bilden är dock inte så ny längre)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0