i'm gonna miss you!!

Jag vet inte vad jag ska tänka på just nu..
Att ens bästa kompis flyttar till Grekland för alltid om en månad är inte det roligaste precis..

Jag vill henne bara väl och hoppas att hon kommer ha det underbart där vilket jag tror, men det är ändå jobbigt.. Från att ses varje dag till att ses en till två gånger om året kommer inte vara det lättaste jag gjort i mitt liv precis..

Vid såna här tillfällen vill jag bara lägga allt åt sidan och umgås med dig så mycket jag bara kan innan du flyttar.. Men det är inte alltid så lätt det heller..

På fredag åker du till Grekland och när du kommer hem är jag i Egypten.. :/

Haha jag glömde skriva att det är Malin jag skriver om, men det förstår ni säkert...


Kommentarer
Postat av: malin

Vi ska ses mycket innan ja åker =) När du kan och sedan så kommer vi ses oftare ja kommer ju till Sverige o hälsar på ibland =)

2009-10-21 @ 21:06:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0