Lugg

Jag funderar starkt på det, men jag är väldigt osäker...
Jag vill ha kvar min längd på luggen som jag har nu, man kan sätta upp det på massa olika fina sätt men det är ändå kul mer en liten förändring..
Om ni undrar varför jag började tänka på det just nu så är det för att jag ska klippa mig imorgon och måste tänka ut hur jag vill ha det...
Klipper jag lugg så är det kul för det är en stor förändring plus att den växer ut fort så jag kan sätta upp den fint igen.. Men jag kan även ångra mig men som sagt den växer ut snabbt igen så det är inte hela värden..

Jag får panik... Min mamma är inte heller till så mycket hjälp.. Hon sa att hon tyckte att jag skulle klippa snedlugg som funderar på, det är inte rak lugg jag vill ha.. Men sen efter ett tag så sa hon att hon ALDRIG skulle klippa av den luggen jag har nu.. Jag får snart panik...

Men jag har hela dagen på mig imorgon att fundera och fråga folk vad dom tycker :)

Nu ska jag iallafall snart se på Svenska Hollywood Fruar.. :D Jag kan inte säga mågon annat än att jag ÄLSKAR det programmet :D

Det är såhär jag vill ha min lugg, precis som på denna bilden!!



Eller va säger ni? Visst är det fin?

Kommentarer
Postat av: fredrika

jättefint! :D

det kommer bli brabrabra :)<3

2009-10-13 @ 14:11:23
URL: http://fredrikal.blogg.se/
Postat av: Emelie

Det blev skit fult!!

2009-10-15 @ 21:22:33
URL: http://emeliebernhardsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0