Tjejorna!!

Nu ska jag snart göra mig i ordning för natten sen ska jag gå upp och plugga lite...

Imorgon är det fredag och då ska jag, Karin, Alex och Sandra till Gottland och köpa MASSA godis :)
Eller iallafall jag och Karin.. Sen ska vi hem till Karin och se idol och då kommer Veronica också :) Mys!!

lördag ska jag förhoppningsvis träffa Malin Pajnert, vi har inte träffats på jag vet inte hur länge... Dåligt av oss... Vi kanske drar hem till Karin där lite folk befinner sig :) Mys då med :)

Ska även försöka hinna sola en snabbis då med, eftersom jag köpte ett solkort idag så kan det vara bra om det kommer till användning. Lite onödigt att slänga pengar på det annars, då kan man lika gärna slänga dom i sjön..

Sen på söndag ska jag jobba, inte lika kul precis, men vad gör man inte för lite extra pengar?

Godnatt, i förtid ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0