7 september

Måndag idag!
Precis som alla andra måndagar är jag jätteseg och vill inte göra någonting.. Men så var det inte i skolan idag, jag var jätteglad och possetiv.. På idrotten kämpade jag som aldrig förr hahah... :D

Hursomhelst!
Imorgon är det tisdag och min första dag på jobbet, alltså McDonald's.. Det ska faktiskt bli riktigt roligt men samtidigt väldigt nervöst... Vem vill liksom göra bort sig sin första dag på jobbet? Jag känner på mig att det är något jag kommer göra, bränna hamburgarna eller vad som helst..
Nejdå det ska nog bli bra :)


Nej nu ska jag ringa Malin och fråga om hon har lust att gå en promenix med mig sen ska jag sätta mig och kolla på heartbreak hotel tror jag :)
Den filmen är jättebra och det vet jag att Malin också tycker så jag kanske kan få henne att se den med mig :)




Take care


Kommentarer
Postat av: fredrika

hahaha den är askul ;D

2009-09-15 @ 17:45:32
URL: http://fredrikal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0