Lördag och sjuk!

Idag är det lördag och jag är inte frisk än... Lite segt är det.. Jag blev bättre i veckan men nu mår jag skit igen...

Iallafall, jag var inne i stan med Malin igår och då hittade jag en kofta som jag letat efter jättelänge men varit slut överallt så jag la undan den.. Vi år sushi och lite senare tacos :D:D Mums! haha.
Köpte koftan idag, men när jag kom hem såg jag att det var ett hål i den men jag orkade inte lämna tillbaka den så mamma fick fixa den.. Hon fixade även mina svarta pumps idag.. Köpte dom i somras men har inte använt dom än eftersom dom var för stora men nu kan jag iallafall ha dom :D Tack mamma <3

Annars har jag bara legat i sängen hela dagen och tagit det lungt.. Behövs när man inte är på topp...

Hittade även ett par skor som jag bara MÅSTE köpa.. Dom är sååå fina :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0