Sjövik!

Nu är jag hemma igen efter en natt i Sjövik med alla ekonomi tvåor.

Ligger för den mesta delen i sängen eftersom jag blev sjuk under natten... Ont i halsen, hostar, mår illa och har feber..
Det är inte jättekul precis men men.. Får bli en heldag i sängen och framför tv:n för mig om jag ska kunna ha någon chans att bli piggare och bättre till skolan imorgon .. Men det kanske behövs eftersom det inte blev någon sömn alls för mig inatt :P

Det var en natt/dag som hade sina bra men även dåliga stunder.. Igår var det någon människa som ringde dit ambulansen helt i onödan.. Väldigt onödigt är det faktiskt..

Hursomhelst..

Nu ska jag sätta mig framför tv:n och vänta på att pappa ska komma hem med halstabletter och en cola till mig :)

Bilder kommer snart för nu orkar jag verkligen ingenting!!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0