Bad Emelie bad

Hej alla fina!!

Förlåt för dålig uppdatering, ska inte skylla ifrån mig... Men va ska jag göra åt saken nu liksom?...

Haha jag är trött förlåt!!

Idag hade jag iallafall körlektion och den gick väll helt ok.. Efter det åkte jag till allum för att köpa skor, men vet ni vad jag kom hem med ??

Jo, inget mindre än denna snygging!!



Jag kan inte säga något annat än att jag älskar den, har velat ha den bajs länge men självklart har den varit slutsåld överallt.. Och även på hemsidan... Men men nu är den min iallafall och jag är glad :D Dock inte över att jag använde mina sista pengar till den när jag verkligen behöver ett par skor, det är panik men jag får snacka ihop mig med mammi ♥

Men nu kan jag tyvärr inte skriva mer, eller nu ljög jag.. Jag kan, men jag har inget mer att säga så jag känner  för att kolla på tv istället för att snacka massa bajs!!

Men denna gången lovar jag er faktikst att jag ska skriva imorgon igen :)

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0