Idiotjävlar!!

Ååå jag kan bli så jävla arg ibland.. Det är någon idiot som har loggat in på min facebook och tagit bort vänner.. Jag kanske inte ska säga någon eftersom jag vet exakt vem det är, tänker inte säga det här men jag undrar hur fan man kan sjunka så lågt att man måste gå in på någon annans facebook och ta bort vänner man inte vill att dom ska vara vän med :S

Aja om jag ska vara helt ärlig så bryr jag mig inte ett skit men jag fattar bara inte vafan vissa tänker med? Det är inte alla man säger sitt lösenord till precis så det är ju inte speciellt svårt att list ut vem det är!! Gör ALDRIG det misstaget jag har gjort, alltså att ge ut ditt lösenord till någon oavsett hur nära ni står varandra! Det finns inte många ärliga människor här i världen har jag insett!!

Jag saknar min bästa vän!! Det är lite synd att hon bor på andra sidan jordklotet bara men vi kommer ändå ses snart!! ♥
Haha Malin, du vet att det är dig jag menar!!

Kommentarer
Postat av: Zarah, ny gratisdirekt bloggare

hejsan! Okej :)



jag har liknande i gejk, men undrar vart an kan köpa äkta, bor i stockholm! Ha det bra :)

2010-04-25 @ 19:59:30
URL: http://zarahs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0