Till Malin ♥

Sitter nu här och letar flygbiljetter så jag kan komma och hälsa på min kära vän som inte längre bor i Sverige :(
Saknar henne som satan!!
Det är inte så lätt att hitta biljetter eftersom jag ska vara där såpass länge, det finns bara för två veckor och det räcker inte!! Men hennes mamma sa att hon skulle hjälpa mig ♥
Annars är det väll bara att ringa till Landvetter så får dom fixa ihop något bra för mig!! :D

Jag sålde min moppe igår med, så skönt måste jag säga.. Eftersom jag tar körkort om ca en vecka så är det skönt att bli av med den eftersom den bara kommer ta en massa plats..

Köpte även en söt liten klänning igår och en berlock till mitt Thomas Sabo armband!!


Visst är klänningen fin?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0