Emelie Annelie Bernhardsson!!

Aaa det är jag de!!

Kom precis hem från skolan och nu sitter jag här och försöker skriva på mitt tal som jag ska ha imorgon men det går ju inte precis bra, snarare åt helvete!!!

Haha hursomhelst!!
Idag försov jag mig.. Så typiskt men kom iallafall till skolan tack vare min bror eftersom mina bussar kommer och går lite som dom vill.... Men men va ska man göra åt saken?

Nu ska jag iallafall försöka skriva klart mitt tal eftersom att paradise går idag så det måste vara klart innan 22 men det ska jag allt klara!!!

Vänta lite, jag ska gå och kolla på min kamera om jag har några bilder att ladda upp.. :D

Men det hade jag självklart inte.... Aja jag får väll ta lite bilder imorgon då :)

nej men nu måste jag skriva klart mitt tal om min älskade bror, Mattias Carl Bernhardsson ;)

,e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0