FAIL!

Haha det är ju bra att jag håller det jag lovar.... Aja förlåt ska bättra mig :D

Jag har faktiskt inte så mycket att dela med mig av...

Kollar på resor till Aten nu, jag och Malin har snackat och vill att jag ska åka upp eller förlåt ner till henne i påsk <3

Tyvärr har jag inte riktigt pengar till det men jag ska höra med mina kära föräldrar!! Hoppas dom ställer upp <3

Hursomhelst..
Jag ska jobba imorgon och på söndag... Men det är iallafall skönt att vi gick på lov idag :D

Just de, jag hade min första körlektion idag.. Det gick jättebra, både jag och pappa fick jättemycket beröm så det är skönt :D

Här har ni en failad film som jag och Paulina gjorde i sista minuten idag i skolan.. Skulle göra en reklamfilm om Haiti och detta är resultatet....

Men nu upptäcker jag att det inte går att ladda upp den.... Detta suger!!

Ger det en sista chans!!
Men det funkar inte... Som jag sa tidigare, detta suger eller rättare sagt blogg.se SUGER..

Nu vill jag inte fortsätta blogga mer...

HEJDÅ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0