Första dagen denna veckan!

Jag blir bara sämre och sämre på att uppdatera men jag ska föröka förbättre mig :)

I helgen har jag inte gjort något speciellt, jobbat och så bara. Igår hade jag en pluggdag så nu i efterhand är det så skönt att vara klar med allt.. Eller så kanske jag inte ska skriva eftersom jag inte är klar med allt... På torsdag har jag matteprov som jag måste plugga på.. Känns inte jättebra precis men det går som det går..

Idag har det inte hänt någonting.. Va i skolan till halv fem sen gick jag till bilskolan och hade teorilektion till sju... Men men va gör man inte för att få sitt älskade körkort ?

Just de, jag hade engelska sak idag.. Det gick väll inte sådär jättebra precis.. Aja... Simmade på idrotten så nu är jag bajstrött och ska snart fixa mig inför natten..


Hoppas ni har haft en lika händelsefull dag som jag denna måndag....


e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0