Lördag!

Har försökt uppdatera hela dagen men blogg.se har varit sjukt seg så det har inte ens gott att logga in...

Hursomhelst
Det blev iget hos Sara igår tack vare bajs vädret :/ men men... Idag kom Erika med familj hem så nu passar vi eller rättare sagt min faster inte Elvis längre.. Underbar hund det!!

Men fyfaaan va det har snöat idag... Detta är inte okej...

Jag och Mattias gick ut ändå och lekte lite.. Eller lekte och lekte, vi skottade massa.... Okejdå det var lite mysigt men bara LITE!

Här får ni en bild på all jävla snö!!


Och en på min kära bror ute på altanen!!


Lite fuskigt att han är så brun som han är...

Men men vi har inte blivit insnöade än och det hoppas jag ni inte heller har blivit.. Trors att man vaknar halv sex utav världens mensverk och hör mamma och pappa ute och skottar... Vafan gör man ute halv sex på morgonen :S Det måste varit panik.. Skitsamma, om dom inte hade gjort något så hade jag fått sitta här inne hela dagen och det kanske inte heller är det roligaste!!


Hoppas ni har ett bättre liv än mig, det vill säga att ni INTE sitter hemma och skottar snö en lördag oavsett hur glada dina föräldrar än blir ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0