Mixar & fixar

Det gick ingen buss idag så jag gick hem och nu sitter jag här, har precis fixat lite med min blogg.. Det blev inte riktigt som jag ville men nu har jag inte tid att sitta här mer.. Måste gå upp och fixa mig det sista innan jag ger bussarna ett nytt försök..

Klockan 10 måste jag gå till bussen igen.. Tur för dom om det kommer någon buss för annars kommer jag döda dom.. Nej det är inte riktigt så illa men nästan eftersom denna buss inte går hemifrån mig utan jag måste gå en bra bit för att komma till den busshållsplaten så är det bra om den kommer för jag tänker faaan inte gå ner dit i onödan...

Jag har företagsekonomiprov idag också som jag kommer missa nu tack vare detta vädret... Det är de som ställer till alla problem nu med bussar och tåg.. Men jag ska inte klaga på vädret för jag tycker faktiskt att det är lite mysigt :)

Men som jag sa tidigare så MÅSTE jag dra nu..
Är klockan redan så mkt :O
BROTTOM!!!

Talk to you later..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0