Promenixfix

Hallå mina solstrålar :D
Vad har ni för er?

Förlåt för anfallet i det tidigare inlägget..

Nu är allt bra igen :) Jag har hittat min kameraslad och tagit lite nya pic..

Idag har jag gått en låååååång promenad med Wakka, Elvis och Annelie :) Vi var ute i två och en halv timma.. Men skönt var det och även något vi alla behövde...

Här får ni en bild från i fredags då jag fick mitt ryck och senare gick upp och tog lite bilder och sen kommer på att kamerasladden är borta... Men igår hittade jag den äntligen :D

Va även i bilskolan igår och gjorde risk1an.. Det va lite segt att sitta där från 09.00 - 12.30 men men ví fick iallafall godis :D haha!!

Hursomhelst..
Här är en bild från i lördags, men fråga mig INTE vad jag gör för det vet jag inte själv!!




Imorgon har jag klipptid 09.30 sen ska jag köra kvart i elva.. Efter det ska jag träffa världens bästa Sara <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0