Redan torsdag..

Oj va fort denna veckan har gått, det är redan torsdag.. Helt sjukt.. Men men som jag skrev i det tidigare inlägget så var jag hos frisören igår och sen även i stan och hade körlektion..

När jag var klar hos frisören igår så var klockan bara halv 10 och jag skulle inte ta tåget fören 10.22 så jag ringde mamma och frågade vad jag skulle göra.. Hon tyckte att jag skulle gå och ta en fika och så blev det.. Jaa en fika helt ensam... Men det va faktiskt inte så farligt som det låter, jag köpte en varm choklad och tog det lungt... Det va ju rätt kallt ute igår om man säger så, så det behövdes!!

Tog tyvärr inga bilder men det får ni leva med..

Jag träffade sara igår med :) Det va ännu mysigare haha!!

Men nu måste jag börja plugga teori..

Hörs imorgon mina pussgurkor ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0