Sara's place!!

Hejsan snorungar..

Kom precis hem, har haft körlektion :D Det gick jättebra idag faktiskt.. Hoppas jag får mitt körkort snart.. Efter det så åkte jag, mamma, pappa & Annelie till allum.. Jag köpte bara ett par leggins sen åkte vi hem igen..

Nu tänkte jag ta en glass och sätta mig framför tv'n en stund och sen göra iordning mig inför kvällen.. Inget speciellt händer men ska hem till Sara med några tjejor så det kan vara skönt att iallfall ha sminkat sig lite hehe ;)

Skitsamma nu ska jag hämta en glass..
Pusshej ♥


Kommentarer
Postat av: Julia T

När är det du fyller år ? Du är så duktig som har börjat köra så mkt, tror du att du kommer klara körkortet tills dess ?

Puss!!

2010-02-20 @ 21:38:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0