Vem är jag ??

Fråga mig INTE varför jag gör denna...
Tro inte att jag räknar med att ni läser allt detta för det gör jag inte, men ni som inte känner mig får iallafall en chans att få reda på lite saker om mig nu!!
read it och håll käft :D

Har du fått en kyss den närmsta veckan? Varje dag :)
Vem tillbringade du minst två timmar med idag? Familjen

Hur lång är du? 169/170?

Vilken är den senaste filmen du sett? She's the man

Skriv hela ditt senaste sms i inkorgen: Okej.. Vad gör du då?

Föredrar du att ringa eller skicka sms ? Vet inte.

Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Gifta

När såg du senast din mamma? Idag :D

Icke godkänt i något ämne?
Geografi

Mvg i något? Haha jag? nono

När vaknade du idag? 05.30 som jag skrev innan (mensverk dödar)

Vilken är din favoritplats? Sängen

Vilken plats föredrar du minst? Buss/tågstationer

Vart tror du att du befinner dig om tio år? I en lyxvilla i USA!!

Hur stor är din säng? 160 tror jag?

Var har du bott/bor? Lerum, lerum och lerum..

Tycker du om kinamat? Gooaste :D

Tycker du om kaffe? Sometimes

 Vad dricker du helst till frukost?
 Apelsinjuice

 Kan du spela poker? Nej..

 Känner du någon med samma födelsedatum som dig?
Aaa Alexander Pettersson :)

Vill du ha barn? 10 st :D

Kan du några andra språk än svenska?
Engelska och lite finska, eller nej men skulle inte tacka nej till de!!

Föredrar du havet eller en bassäng? Havet!!

Vad spenderar du helst pengar på? Smink, kläder & skor

Är du cool? Alltid

Kan du rulla med tungan? Vem vet

Vem är den roligaste människan du känner? Finns en del

Vad har du för ringsignal? whatcha say - jason derulo

Dansar du i bilen? Nej för det går inte :)

När var du i kyrkan senast? Oscars dop skulle jag tro.

Vad ska du göra ikväll? Se dagboken och plugga..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0