Adobe Photoshop cs4

Jävla skitkorvbajs!!
Aaa ungefär så sur är jag nu... Har suttit här ett tag och försökt ladda ner adobe photoshop, men tror ni jag lyckas?? Nej jag skulle inte tro det...

Det är inte lätt när det är svårt!!



Menmen satt och kollade tattoo's för ett tag sen och hittade faktiskt en jag fastnade för :) Nu gäller det bara att övertala mamma, vilket inte kommer vara så lätt... Men som sagt så är det inte så jättelänge kvar tills jag blir 18 och då har dom inget att säga till om :D


Just de jag, när jag gick till tåget med Paulina förut så börjar hon as garva bara sådär när hon kollar på mig.. Lite läskigt.. Sen säger hon haha Emelie det ser ut som du har två apelsin-oranga blåtyror och fortsätter skratta... Sen gör vi allt för att få bort det men det gick inte så bra precis... Så där gick jag som en apelsin i ansiktet haha....


Här är iaf en bild på en tattoo som jag skulle kunna tänka mig att ha.. Eller asså inte texten eller så men på det stället och i något liknande typsnitt :)

Jag vill att det ska stå: Jag skulle offra allt för de jag älskar, för utan dom är jag ingenting. Det ska stå på spanska eller italienska..
Sen vill jag även ha en tattoo på handleden med ett kors, ankare och ett hjärta (tro, hopp & kärlek)

Ni kanske har något annat förslag??

Där hon har sin tatuering vill jag också ha en!!



HÄR ÄR EN TILL TATTOO SOM ÄR RIKTIGT NICE!!


Kommentarer
Postat av: Linn Aronsson

SV: Åh tack! Ja, det tycker jag att vi borde ;) Någon dag snart!

2010-01-22 @ 23:33:20
URL: http://linnaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0