Emelie har glömt av sin blogg?? NEJDÅ ;)

Ni har väll inte glömt mig?

I så fall är det mitt egna fel, jag borde få en hård spark i baken så jag fattar att jag inte bara kan sluta blogga sådär... Någon som ställer upp?

Just nu sitter jag här ioch lyssnar på TikTok, Ke$ha och sjunger för fullt :D Så är det ibland när man inte har något liv!!
Låten är riktigt bra faktiskt!!

 


Jag har inte haft någon data på ett tag så för någon vecka sen så la jag över alla bilder från min nya digitalkamera till min brors data, men ni tror inte att jag råkar ta bort ALLT från kameran så nu har jag ingenting kvar... :(

Men jag har iaf bilder från Kroatien och Egypen och så på min andra kamera som inte fungerar haha..


Jag måste bara meddela att det är endast 72 dagar kvar tills jag fyller 18 :D Wihoo !! Det låter mycket jag vet men det är faktiskt bara 3 månader och det går fort när man har kul :D!!




Här får ni en liten del av klassfotot!! Världens finaste klass?? Ehh haha!


Kommentarer
Postat av: mallabn

haha fint fotot emeeeeeeeliepemeliee

2010-01-21 @ 19:49:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0