Emelie har inget liv!!

Lovar du att vara ärlig? absolut
Du heter?

Emelie
Smeknamn? pemelie (fast det är nog mest jag som säger det haha)
Låt som du när du är ledsen sörjer till? mad
Beroende av? pengar och vänner
Vad tror folk om dig? dom tror inget, dom VET att jag är världens bästa
Stämmer det? alltid
Vad får du oftast komplimanger för? vet inte faktiskt
Hur imponerar man på dig? testa så får du se
Brukar du skratta för dig själv? ja 1/3 av mitt liv går ut på att skratta för mig själv
Vad står det i ditt senast inkomna sms? hej emelie! kan du jobba 12-18 på söndag?
Var bor du? LERUM
Trivs du där? funkar
Äger du några converse? nono
Brukar du bli för full? nykterist
Är du allergisk mot något? nej, är en frisk flicka
Hur svarar du i mobilen? hallåå
Antal timmar sömn inatt? 7
Brukar du komma i tid? man ska aldrig säga alltid
När blev du fotad senast? idag
Hur känner du dig nu? trött, stressad
Vanligaste färg på dina kläder? rosa eller svart
Vad tycker du om fötter? äckligaste
Vad saknar du? malin
Hade du en bra kväll igår? neeeej!!
Favoritdryck på morgonen? juice
Rakar du benen? man vill ju inte se ut som en apa :)
När brukar du oftast gå och lägga dig? olika
Är du blyg? kanske, kanske inte
Sysslar du med någon idrott? nejsi
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? don't know
Är du nöjd med ditt liv? ja
Är du bortskämd? nej
Vad gör du imorgon? skolan sen bilskolan?
Vad längtar du till? tills jag fyller 18, till mitt körkort & till grekland!!
Har du bra vänskap och äkta vänner? ja
Vad använder du för schampoo? joico, malin sa att dom va bra :)
Hur gammal är du? 17 men snart 18 =)
Tycker du om någon just nu? tycker om min katt!
Gröna eller röda äpplen? gröna
Vilken tid gick du upp idag? 06.15
Har du sovit i din egen säng inatt? ja
Har du strumpor på dig just nu? ja
Är det okej att gråta? klart det är
När grät du senast? kommer inte ihåg men det är väll snart dags igen? ;)
Vad skulle du göra om du vann en miljon? köpa bil, shoppa & åka utomlands!!
Bär du glasögon eller linser? nej
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? viktigt o viktigt, de e snyggt!
Har du piercing? 4 i öronen och naveln
Vill du gifta dig? ja
Vill du ha barn? ja
Solar du ofta? på sommaren jaa, solade mkt solarium innan!!
Är du bra på att laga mat? nej haha
Är du flygrädd? nej, bästa!
Hur vig är du? haha behöver du ens fråga?
Är du musikalisk? ojaa!
Vad dricker du helst när du är törstig? olika :D
Vilken är din favoritglass? twister
Tror du på ett liv efter döden? man blir en skyddsängel!
Tycker du om sushi? Sushi <3
Vad äter du helst när du ser på film? droste choklad
Har du tandläkarskräck? nej :D
Är du morgon eller kvällsmänniska? kväll
Vilken ögonfärg har du? grön/blå
Har du någon gång gråtit dig till sömns? aaa, när mina kaniner maja och morris dog :( Fast Morris va inte min egentligen, hon va mattias.. Och jag gillar att han döpte henne till ett killnamn!!
Röker du?  Neej!!
Hur ofta tränar/motionerar du? haha va sägs om aldrig
Vad är du rädd för? mörker, och livrädd för spindlar, dom kan dö ut nu tack!!.
Brukar du svära mycket? ja fan
Gillar du ketchup? aadå
Kan du stå på händer? nej det kan jag inte
Vilken var den senaste låten du hörde? owl city fireflies :D Riktigt bra låt!!
Hur lång är du? 169? haha något som jag var för 100 år sen haha men jag kanske är 170 eller nått!!
Sista frågan, tycker du att det här var kul? finns det ens någon som tycker detta är kul? haha, men har man inte mkt annat för sig så är de ju skitskoj

Kommentarer
Postat av: malin

hahaha emelie!!

Morgon eller kvälls mäniska-kväll????

När man är kvällsmänniska brukar man inte kunna vara VAKEN då också????:D:D ahahah

2010-01-26 @ 11:04:15
Postat av: Emelie

Malin nu är det så att 9 är kväll för mig okeej!! ? ;)

2010-01-26 @ 20:57:40
URL: http://emeliebernhardsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0