Jagvetintevadjagskaskrivahär!!

Men det jag vet är däremot att jag glömde nämna att jag var på en rättegång idag i det förra inlägget!
En kille, nämner inga namn var hektad för vapeninnehav, narkotikabrott stöld och något mer som jag inte kommer ihåg nu. Det va faktiskt kul att vara där och se hur det går till med egna ögon..

Jag och Paulina åt och gick lite i stan efteråt.. Vi var tvungna att senast ta 12.47 tåget tillbaka till lerum men ni tror inte att jag och Paulina kollar på klockan och ser att den är 12.45 när vi är inne i nordstan så vi fick springa som jävla idioter... Men vi hann iallafall och det är det som är det viktiga!! Sen när vi väl är i skolan så ska vi rätta våra uppstaser i engelska.. Gick bättre än vad jag trodde eftersom mitt utkast garanterat var ett IG eftersom jag missförstått hela uppgiften.. Det är då det är bra att ha en sista chans :)

Sen som ni redan vet så hade jag iv-val ... Webdesign till halv fem.. Men men vad sla man göra åt saken?

Nu sitter jag här och väntar på maten.. Jag är grymt hungrig så det ska bli jättegott!!

Just de, imorse tänkte jag: idag ska jag banne mig ta en bild på dagens outfit.. Men sen glömmer jag självklart av det så ser jag kameran när jag står där i hallen med skor, jacka och hela kittet på mig.. Aja jag får väll ta det imorgon istället!
Jag fick iallafall en bild.. Men då hade jag dock jackan och allt på mig som jag sa tidigare...



e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0