Körkortsteori!!

Godnatt!!


Yes så är det!! Jag skrev in mig i bilskolan idag och va på min första teori lektion :) Lite segt men det funkar!!

Kom precis hem och nu sitter jag här och är jättetrött!!


DAGENS Vill ha: godis och Paradise hotel!!
DAGENS Klädsel: svart spetsklänning, mörkblå kofta & lackleggins
DAGENS Smink: foundation, puder, rouge, glitter & mascara
DAGENS Frisyr: utsläppt plattat
DAGENS Händelse: första teorilektionen
DAGENS Låt: fireflies
DAGENS Planer: Paradise hotel sen nattii!!
DAGENS Saknad: farmor, paulinas fel!!
DAGENS Dummaste: Står att tåget är inställt när det inte är det!
DAGENS Behov: sängeen och tv:n
DAGENS Bästa: min säng
DAGENS Köp: risifrutti XL och godis!!, men jag är äckligt shoppingsugen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0