Vädret!!
Plockade precis lite jordgubbar till mig ;) MUUMS!!
Ska snart hjälpa mamma och pappa o packa klart, har lite ångest över att dom åker imorgon och jag inte ska med :( Sen att jag har lånat ut alla mina kläder till mamma känns det som, lite ångest över det men kan jag ju meddela er.. Men så är det, får väll sitta här hemma naken medan mamma är brun och fin i Bulgarien ;) Livet leker.. NOOT!
Men men, sen är det inte lång tid kvar tills jag åker, då är det dem som sitter på jobbet och har ångest medan jag spenderar två veckor med världens bästa på underbara Grekland ♥ Hihi ;)
Vill ni veta en till sak?
Ja tack emelie, berätta!
Okejdå, när jag väl är hemma igen så är det endast 2 månader kvar tills jag, mamma, pappa & faster Annelie åker till Egypten och njuter, sisådär lagom till vintern då alla är blekfisar, så kommer jag hem som en marabou chokladkaka ;)
Mina GODA jordgubbar som snart kommer ligga i min mage!
Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0