Heheh

Opsi!
Det var längesen jag skrev här... Fasen, jag som hade sån bra uppdatering ett tag där, eller vad säger ni? ;)
Men men, jag ska göra mitt bästa.. Som ni alla vet så jobbar jag mycket men jag ska inte skylla på det, för det har aldrig stoppat mig innan..
Körde mamma & pappa till Landvetter igår så nu är jag ensam hemma i två hela veckor, riktigt skönt / förjävligt.. Men så kan det vara!
Kan tyvärr inte skriva mer för Marie-Louise sitter hemma och väntar på mig, ska gå över och godkänna lite kläder.. Hon har nämligen shoppat lite till Malin, såå söt är hon! ♥
Oj vilken blandning det blev i detta inlägg..
Men skitsamma, vem bryr sig?
Inte jag iallafall!!
Skriver mer sen!
Lovar er mina sniglar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0