Perheeni on kaikki kaikessa!!

Överlevde natten!
Ni vill inte veta hur rädd jag var inatt.... Men nu är mamma, pappa & Tias äntligen påväg hem :D

kommer dock träffa dom först imorgon eftersom jag snart ska åka till jobbet.. Jobbar till två inatt, och då sover dom... Haha

Gillar inte att vara ensam hemma... Det var sjukt mysigt och skönt när Mattias hemma men inte nu när jag är helt själv :(

Hursomhelst!
Har städat HELA huset idag, visst är jag duktig?

En till sak: JAG ÅKER TILL MALIN NÄSTA ONSDAG!! Hur bra är inte det egentligen? Kan säga er att det inte kan bli bättre!!

Plus att jag kanske och då menar jag KANSKE ska ta en restresa med min älskade bror Mattias innan jag drar till Malin i Grekland, vilket betyder att vi måste åka senast på måndag så jag är hemma igen nästa måndag så kan jag tvätta/packa inför GREKLAND!! Och jag kan också säga att vi endast har ett alternativ eftersom ingen av oss har så mycket pengar... Det är ALANYA!! Men vafan vem vill inte dit?
Han börjar ju jobba snart killen :(

Och han ska ju inte med till Egypten i novmber så någonstans måste han ju komma! Eller hur?
Man kan inte vara i Sverige hela sommaren? Det funkar inte så!!
Speciellt inte när man jobbar 24/7 året runt sen...


Bästa sommaren eller ?



Haha här får ni en snygging bild på mig och Hugo!! ♥
suddig dock och jävligt gammal :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0