Heja!!

På mig för jag är bäst ;)
Nej men jag kom precis hem från jobbet faktiskt. Jobbar sen 11.30 så är rätt död!
Det hela började med att jag vaknade kl 10.00 och skulle gå hemifrån 10.15 så där var jag rätt körd... Men hann med bussen iallafall, med en cykel till hjälp :)
Sen när jag äntligen kommit fram till kära Partille så var klockan rätt mycket så jag bestämde mig för att ta bussen dit så jag skulle hinna.. Vilket var årets sämsta beslut, ska nu förklara varför.. När jag väl kommer in till bussarna så sitter jag där och väntar på min buss som skulle gå 11.15.. Tror ni det kommer någon buss?? NEJ!! Tjugo över springer jag därifrån, har tio minuter på mig tills jag börjar, tror ni jag fick panik eller?? Svar: JA!!
Men i vilket fall som helst så hann jag, kom endast 2 minuter försent ;) Och vet ni vad? Jag hann till och med stryka min shorta :D Men död var jag kan jag lova er!!
Men nu ska jag inte skriva mer för jag ska sova :)
GODNATT!!

Kommentarer
Postat av: pao

gogo ;)

2010-06-22 @ 23:45:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0